måndag 3 november 2008

gott och blandat

I torsdags var jag hos Sara B och blev sminkad i 2 1/2 timme för att sen åka till NIc och fotas och jag blev väldigt nöjd med bilderna.
Masken som Sara gjorde av pärlor oh fjädrar kiklade mig i näsan hela tiden.

I helgen så har jag varit på kalsas hos min syster i Staffanstorp det var trevligt att träffa alla igen och komma hemifrån lite. Blev bjuden på smörgås tårta och den var helt underbart god var väldigt längesen jag åt smörgåstårta. Tittade på ilm och umgicks tills jag lyckades komma i säng vid ett tiden.
Vaknade dock vid sju-åtta snåret nästa morgon av att ett av barnen blåste i en flöjt *mutter* inte det roligaste att vakna till. Åkte tåg hem vid ett tiden och jag var riktigt tröt och att jag blir illamående av at åka för länge baklänges gjorde ju inte det hela bättre. Va hemma i min älksade lägenhet vid halv fem då jag bara kände för att sita i soffan och mysa med min babe.

ser fram emot Jennys halloween party på lördag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar