lördag 31 januari 2009

cp dröm

usch har drömt mardrömmar hela natten och den jag kommer ihåg var helt sjuk. Människor blir zombie och till och med hästarna kommer galopperande mot folk och börjar äta. Verkligen störd dröm med köttätande zombie hästar, min hjärna måste gått tillbaka i minnet tills för länge sen då jag såg filmen Black sheep som var den dåligaaste skräckfilmen ever. Den handlar om får som blir smittade och blir köttätande och springer runt i flock och äter människor, de människor som blir bitna förvandlas till får. Om meningen med filmen var att man skulle bli rädd så har de totalt misslyckats då jag ser den mer som en komedi än skräck då jag skrattade filmen igenom för att den var så kass.
Lite roligt att det är 18 års gräns på den, tycker 15 hade räckt .

har precis vaknat ska gå och äta lite frukost. *gäsp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar