måndag 16 mars 2009

nytt stuff.


Klickade hem den här crosstrainern från ellos och jag ser fram emot att få hem den så jag kan börja träna, då min tränings motivation har varit på topp den här veckan:)

Angående bilen som jag tittade på och provkörde för ett tag sen är nu i våra ägor och den är en underbar liten bil:) vet inte men tydligen faller jag för röda bilar, måste ha något med färgen att göra. Har haft 2st bilar innan och de var givetvis också röda.

Har haft tråkigt hela helgen och varit grymt osocial då jag ägnat hela helgen åt att studera naturkunskap och biologi. Har prov i de ämnerna den här veckan. Men så fort proven är över så ska jag definitivt vara en mer social människa:)

Har desutom en glad nyhet om ett betaljobb jag sökte, en bröllopsvisning i malmö och de ville ha med mig:) ska bli riktigt kul och jag får tillfälle att knyta nya kontakter och träffa nytt folk. Jag blir iaf en erfarenhet rikare, har ju bara gått en liten bröllopss visning innan i lilla Bräkne- Hoby i blekinge för 2år sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar