måndag 13 oktober 2008

...

Festen i lördags var stundvis kul och stundvis tråkig, det roliga var att träffa vänner jag inte träffat på ett tag och det tråkiga var att festen dopg ut vid ett då alla gick hem.
Dock hände det en del roliga saker på festen som att två kill kompisar slog vad med varandra om vem så vågade klä av sig och det slutade med att de två stog inför alla med bara en varsin strumpa på snorren, liet kul. sen vid tolsvslaget fick tre killar för sig att gå och naken bada och vi andra följde med för att se om de vågade eller bara stå och skratta åt dem, men alla tre vågade faktiskt ta sig ett dopp i havet på Hönö. Hade jag aldrig gjort är ju skit kallt i vattnet nu brrr.
Var väl hemma vid tre tiden då det tog lite tid att ta sig hem med färja mitt i natten.

I söndags sov jag till kl.14.00 tog mig ett varmt bad och bara softade hela dagen då jag var seg efter att festat två kvällar i rad. Låg i soffan och drack varm choklad i princip hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar