onsdag 1 oktober 2008


Har varit hemma idag då jag i förrgår sträckte en muskel i ena låret på jobbet så jag har inte kunnat gå i trappor eller böja det benet utan att det gjort ont så lite vila har gjort susen.
Har passat på att göra lite saker hemma som jag normalt inte bruka unna mig som att baka scones till frukost.

funderar på att pröva det nya online spelet warhammer snart då babe spelar det hela tiden och det ser roligt ut. Har ju spelat age of conan ett tag nu men har börjat tröttna lite på det och vill testa något nytt.

fotosessionen igår blev flyttad då vår rekvisita och smink som Sara beställt tyvärr inte kom i tid fast vi beställt det i god tid så det blir fotning nästa torsdag istället *längtar*.

I helgen kommer min syrra och hennes barn på besök ska bli kul då hon inte varit hemma hos mig här i gbg sen jag flyttade hit från Karlshamn.

Är rastlös så får se vad jag hittar på senare idag läsa lite mode tidningar och titta in lite kläder är ju aldrig fel eller födriva tiden med en bok i det här gråa tråkiga vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar