söndag 28 september 2008

bio

tog det lugnt och tränade lite yoga igår på förmidagen för att sen gå på bio och se The dark knight med några vänner. Tog en fika på fröken olssons men deras sallader var inte någon höjdare tyvärr och dyra var de, men det var ett trevligt ställe annars.

The dark knight höll de förväntningar jag hade och så mycket mer verkligen den bästa batman film jag någonsin sätt och den är en klar 10 poängare av 10 möjliga. Älskar verkligen jokern den karaktären är så underbar. De bästa filmerna jag hitills sett i år måste nog vara barnhemmet, the dark knight, into the wild och wall E.

Har inte gjort så mycket idag mest slappat och haft ont i huvudet men tog mig lite tid att baka lite havreflan då det var länge sen jag bakade vilket är synd då jag älskar att baka.
Har spenderat resten av kvällen på att titta på tv och se filmen Hancock och den var ok och underhållande men en film jag tycker räcker med att se en gång, ingen film jag kommer att köpa direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar