torsdag 12 februari 2009

plugga,plugga,plugga!!!


Har och kommer ägna dagen åt att plugga till matte B och naturkunskap B provet som jag har på måndag. Hoppas det går bra på matte provet är lite orolig då jag verkligen är hel kass på matte. Men det märker jag väl på måndag när jag sitter där och ska försöka lösa uppgifterna, ber till gudinnan att alla dessa formler fastnar i mitt huvud tills dess.
Jag är en väldigt rastlös människa som har väldigt lätt för att bli uttråckad så när jag ska studera så blir det alltid i soffan med TV:n på och ser olika serier.De serier jag följer är 2 1/2 men, greys anatomy, top model, navy NCIS, cityakuten och Dexter mfl. men det är några av dem.
Ser dem så ofta jag hinner eller har tid brukar oftast bli att jag laddar ner dem och ser dem när jag kan. Nya avsnitt av navy NCIS börjar snart längtar verkligen.
vilka serier följer ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar