torsdag 26 februari 2009

utmaning

Jag har blivit utmanad av Nathaliie http://karvegard.blogg.se/då hon utmande dem som vill och det kan ju vara kul:)


Fyra tvprogram jag brukar se:
Top model,Navy CSI, Hells kitchen, The mentalist


Fyra saker jag gjorde i går:
gick i skolan, åt wok, tittade på filmen the wrestler, pluggade biologi.


Fyra saker jag längtar till:
sommaren, medeltidsveckan, nästa fotosession, min födelsedag


Fyra som står på min önskelista:
pengar,digital fotoram,symaskin och present kort HM


Fyra saker jag avskyr:
folk som ljuger, djurplågare, regn,åska


Fyra saker jag tycker om att göra:
bli fotad, levande rollspel, sjunga, mysa i soffan


Fyra saker jag åt i går:
kyckling wok, rågmacka med steckt ägg, yoghurt med havrekuddar,apelsin

Fyra bloggar jag utmanar: jag utmanar de som känner för det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar