söndag 19 april 2009

Australia


Såg filmen Australia när jag kom hem från Plåtningen igår. Den här filmen har allt och var riktigt, riktigt bra. Jag grät, jag skrattade, det var spännande, hade humor, var glad, rolig, sorgsen,,romantisk, en film ni lätt ska se om ni inte redan gjort det.

Var igår och plåtade i Varnhem med Ingemar och Sara.Vädret kunde inte varit bättre med strålande solsken och dessutom att varnhem var underbart vacker gjorde det till en toppen dag. Kyrkan och omgivningarna är värt att besöka. Vi fotade i kyrkan (ja vi frågade om lov innan) och i omgivningarna utanför. Har bara sett några bilder men väntar med spänning på att få se alla så vi kan välja ut vilka vi ska ha. Så vill ni fota i en annorlunda, vacker och cool miljö så bege er till Vanhem.

Var i farten från kl.07.00 igår och va hemma från plåtningen kl.19.00 så jag var rätt trött men ändå höll jag mig vaken till kl.02.00 och gissa om jag slocknade direkt när jag la huvudet på kudden.

2 kommentarer:

  1. Hej hej! Tack för din kommentar! Kul att du gillade bilden! Tienne har själv satt ihop outfiten. Blev ganska kul å lagom galet tycker jag med! :)

    SvaraRadera