torsdag 30 april 2009

mycket att göra....


Har inte haft tid att blogga på ett tag nu då jag har jätte mycket att göra i skolan nu de sista veckorna innan skolan slutar.
Betaljobbet i malmö gick bra och jag hade hur kul som helst på bröllops visningen:) var väldigt roligt att det var 13 modeller där och de flesta från mb och det skiljde rejält på vad alla gjort för jobb innan. En del var med i agenturer och någon hade gått stora visningar i New York och andra hade bara gjort någon Tpf session. Ser det som en stor möjlighet när man kan prata med andra och utbyta erfarenheter och få tips inom modell branschen.

Fick en förfrågan om att vara med i en agentur med så jag ska ta lite kort på mig och skicka in:)
De ska för övrigt ha casting på kungsmässan i kungsbacka den 1 &3 maj så se till att gå dit:)

Få se vad jag hittar på ikväll om det är någon fest eller om jag bara stannar hemma och tar det lugnt med pojkvännen.

1 kommentar: