tisdag 14 april 2009

påsk!

Påsken har varit helt underbar:) var nere i Karlshamn och firade med familjen och träffade vänner. Riktigt fint väder hela helgen, kändes som det var sommar gissa om jag låg och solade på mina föräldras balkong:)

Passade även på att gå strandpromenaden längs havet , har ju längtat så himla mycket efter att gå den rundan. Var några som badade i havet när jag gick och det såg väldigt kallt ut, nej det får vänta till juni för att få mig att bada.
Saknar faktiskt karlshamn lite särskilt strandpromendaen och de andra härliga rundorna man kan gå längs med havet, det är så vackert.Men vem vet kanske flyttar jag och killen dit i framtiden.

Hälsade även på några vänner när jag ändå var i karlshamn:) kommer ju tyvärr inte ner så ofta som jag vill pga att det kostar. Men blev en riktigt trevlig stund med Maria och tyvärr gick tiden alldelles för fort så var det dags att åka hem igen. Men så blir det när man har roligt:)

Kändes som man höll på att flytta igen när vi åkte hem pga alla saker som jag fått ärva av mormor som tvättmaskin,strykbräda och en massa andra stuff. Fyllde nästan hela bilen:)

tjingeling dags att gå till skolan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar