måndag 29 juni 2009

Midsommar på fjället!


Ena stunden regn och åska andra stunden strålande solsken ja så såg min midsommar på fjället i Dalsland ut men roligt hade jag:) vi var väl runt 20 personer massa dricka, mat och olika sorters pajer och stuff. Sång och mys vidl eldstaden senare på kvällen var hur härligt som helst och grilla korv till kl 3-4 på morgonen för att sen krypa ner i sina filtar på renfällarna var en underbar känsla. Dock min första midsommar afton utan jordgubbar förstår inte hur jag kunde glömma köpa det, hör ju midsommar till att äta dessa goda små saker. Det var inte helt händelse löst på fjället den ena av terräng fordonen körde av den lilla bron så vi fick dra upp den med hjälp av den andra bilen, en kille gick lite vilse i skogen nedanför lägerelden då han skulle gå på toa och var alldelles för full så vi fick hämta honom. På morgonen efter går en kill kompis runt naken det var ju inte helt det man hade förväntat sig se det första man gjorde när man vaknade, men i mina kompis kretasr har jag börjat bli van vid underliga saker:)

hoppas ert midsommar väder var bättre.

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar