fredag 12 juni 2009

skit vecka!!!

Jag har inte orkat engagera mig i bloggen har varit riktigt trött och haft en riktigt skit vecka då allt bara krånglat på jobbet, hatar såna dagar som gör jobb situationen ännu mer irreterande. Glömda nycklar, folk som glömt packa väskan med rätt saker, proppar som går, oberäknad övertid m.m. Hoppas nästa vecka är bättre.
Shoppandet på Ikea i söndags blev en dyr historia då jag och Henrik bara skulle köpt små saker som nya lakan men kom hem med en helt ny soffa^^ ja tänk som det kan gå:)
Jag hann gå 20 meter in i affären medan Henrik var ute och rökte och jag lyckades hitta en alldeles underbar soffa att vänta i. Jag trodde aldrig Henrik skulle säga att vi köper den utan att vi skulle vänta då vi inte har råd, men min älskling slutar jag aldrig att förundras över:)
så nu har vi en alldeles fin tre sist soffa med divan, perfekt med varsin ände där man kan slappa.

bjuder på en ny bild btw , vad tycks?


copyright: Ingemar Gunnarsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar