måndag 31 augusti 2009

hemsida

Så nu har jag äntligen fixat en tillfällig hemsida som duger så länge, ska göra lite ändringar på den men gå gärna in och titta och skriv i gästboken:) Här

Har för övrigt precis kommit hem från skolan och ska sätta mig att plugga lite matte då jag ligger lite efter. Inte det roligaste ämnet att studera men jag behöver det.
Känner mig väldigt seg och trött idag "gäsp" men hoppas på att bli piggare senare.

Har köpt en ny conditoner på nellly som är för blont hår Orginal conditioner honey heter den och tillhör John Sheer Blonde Highlight Activating hårserie som är speciellt utformad för att ge blondt hår mer glans och lyster.
Sheer Blonde Highlight Activating Original Conditioner, Honey to Caramel passar dig med mörkare nyanser av naturligt, färgbehandlat eller slingat blont hår. Resultatet blir ett fantastiskt blont hår som direkt känns ljusare med jämna toner och fantastisk glans.

Har använt den flera gånger sen jag köpte den och fullkomligt älskar den:) den ger håret lyster och mer glans och mitt hår känns mjukare och tjockare samt lite ljusare.




beställ eller läs mer om de olika John Friedas produkter som även finns för brunetter och ljusblont hår. Gå in här

3 kommentarer:

  1. fin hemsida du fått til;)

    SvaraRadera
  2. sv: ja jag hoppas det! ush så nervös jag är haha..!
    jätte fin header du har:)

    SvaraRadera