söndag 30 augusti 2009

nyhet

Copyright: Björn Folkstedt
Makeup: Angelica Magnusson

Blev kontaktad av en fotograf som fotar för en argentur lite kul .Tar det hela med en klack spark och när jag pratat med fotografen Fredric så lät det bra. kan ju inte skadas att synas lite, sen får vi se vad som händer. Ska ringa och bestämma möte med dem på måndag.

ska kolla med lite andra argenturer med men behöver fixa lite bättre polariod bilder än de jag har nu. Pojkvännen får ställa upp och fota mig så jag kan skicka in bilderna:)

Händer inte mycket idag har spelat data spel för en gångs skull det var ett tag sen nu, hinner inte med det så mycket längre då jag jobbar och går i skolan och på helgerna hittar jag på annat.

konstigt väder idag sol och ösregn om vartannat så man vågar ju inte gå ut och gå en runda ifall himlen skulle öppna sig och jag blir dyblöt, nej tack.

Väntar på att Henrik ska komma hem från airsoft spelet i Laxå, han har ju varit där hela helgen och spelat ute i ösregnet och jag avundas honom inte.

3 kommentarer: